logo-mini
logotipas, logotipu kurimas

Zara logotipas tapo prieštaringu atnaujinimu

Dalintis

Zara logotipas tapo prieštaringu atnaujinimu

 

Raidės lipančios viena ant kitos naujame Ispanijos mados mažmenininko Zara logotipe, sukurtas Prancūzijos agentūros tapo labai kritikuojamu aspektu tarp įvarių Europos dizainerių.

 

Rebrandingui panaudotas panašus stilius, minimalus šriftas koks ir buvo ankstesniame logotipe kuris buvo išleistas 2011 metais, kuriame matėme raides ZARA, atspausdintas blokinio didžiųjų raidžių serifo ženklais, tarp kurių buvo paliktas tarpelis.

 

Tačiau vietoje didelių tarpų tarp ZARA raidžių, tekstas buvo suspaustas ir kai kurios raidės lipa arba pasislėpia viena už kitos. Detalės taip pat buvo „perdėtos“, dabar logotipas turi išlenkimo akcentų ant Z ir R raidžių.

 

Ankstesnis logotipas, sukurtas 2011 m., Pasižymi didelias tarpais tarp raidžių.

 

Naujasis šriftas primena dažniausiai naudojamą agentūros Baron & Baron įkurėjo Fabien Barono, kuris taip pat yra Zaros kūrybinis vadovas kurį jis panaudojo pakeisti vizualiką žurnalo Harper’s Bazaar 1990 metais. Baronas taip pat yra atsakingas už prabangių prekių ženklų kūrybos vadovų, tokių kaip Dior ir Maison Margiela – galbūt tai užuomina į Zara kėtinimus atkurti save tarp aukštos klasės ženklų su šiuo naujuoju atnaujimu.

 

Dizainas sulaukė daug kritikos iš Europos dizainerių, ypač tų kurie dirba su typografija. Kurie aprašė dizainą kaip „klaustrofobinį“. Vokiečių typografijos dizaineris Erik Spiekermann – kuris neseniai baigė darbus dirbant su Adobe projektu – pertvarkyti nebaigtus Bauhaus dizainus į šriftus – pavadino tai „blogiausias dalykas ką esu matęs iš šriftų per ne vienerius metus“ twitter profilyje. Jis paklausė tai buvo dizainas nupieštas „tų naujųjų robotų kurie pakeis žmoniją?“.

 

logotipas, zara,

 

Tuo tarpu Fabio Basile iš Britanijos dizaino agentūros Fortnight papaišė viršuje patalpintą eskizą kas bus po dar aštuonerių metų jei prekinis ženklas keliaus panašiu keliu kaip dabar. Eskizas parodo kaip tarpai panaikinti visiškai ir logotipas tapo visiškai neįskaitomu.

 

Zara nėra vienintelis prkeinis ženklas pakeitęs savo išvaizdą.

 

2018 m. Rugsėjo mėn. Prabangus mados prekės ženklas „Céline“ pašalino akcentą, kad būtų sukurtas supaprastintas ir „labiau subalansuotas“ dizainas, kuris primena originalų, istorinį 1960 m. dizainą.

Neseniai Pentagram taip pat sukėlė maišto bangas kai platforma „Slack“ padarė logotipo pertvarkymą, kuris dabar sudaro burbulų ir pastilių formų motyvus.

 


Comments are closed.